Zůstaňte doma v pohodě - a ostatní nechte na nás
Vážení zákazníci,

obzvlášť v této nestandardní době platí, že nakupovat prostřednictvím internetu je to nejbezpečnější, co můžete udělat. Je rozumné a také nutné, zůstat v této době doma. Jelikož každý z nás tráví a i bude trávit doma značnou část svého dne, při zpříjemňování svého domova se na nás můžete spolehnout. Za 25 let fungování naší společnosti ve 6 zemích Evropy jsme vybavili desetitisíce objednávek, doručili statisíce kusů nábytku a přepravily miliony kil zboží.

Doručování zboží

Přijali jsme důkladné hygienická opatření - zásilky předáváme našim řidičům a přepravcům bez osobního kontaktu se zaměstnanci skladu, řidiči jsou samozřejmě vybaveni ochrannou rouškou, dezinfikujeme kliky, vypínače, zařízení, pulty a další plochy.

Platba za zboží

Chtěli bychom vás důrazně požádat o bezhotovostní platbu za vaše objednávky. Už naši rodiče nás učili, že peníze jsou "špinavé" a nemáme si je dávat do úst :). Všichni naši řidiči jsou proto vybaveni POS terminálem a tedy za objednávku můžete zaplatit vaší platební kartou. Některé objednávky však expedujeme externími přepravci, kteří tuto možnost platby nemají. V takovém případě bychom vás telefonicky požádali o úhradu objednávky ještě před jejím doručením.

Bezpečnost našich zákazníků a zaměstnanců

Přijali jsme důkladné hygienické opatření - zásilky předáváme našim řidičům a přepravcům bez osobního kontaktu se zaměstnanci skladu, řidiči jsou samozřejmě vybaveni ochrannou rouškou, dezinfikujeme kliky, vypínače, zařízení, pulty a další plochy. Každý, kdo z naší společnosti může pracovat z domu, má tzv. Home office. Prosím, mějte pochopení pokud během hovoru s některou naší operátorkou uslyšíte naříkat dítě či štěkat psa :)

Vzhledem k aktuální situaci bychom vás rádi požádali o pomoc při ochraně vašeho zdraví a také pro bezpečnost řidičů - doporučujeme zajistit si při přebírání zboží roušku nebo jinou ochranu obličeje - nosu a úst s tím, že řidič vám objednané zboží odevzdá na autě.

Jsme tu pro vás a děláme vše pro to, abychom současnou nestandardní situaci společně zvládli. Můžete se na nás spolehnout!

FAQ - často kladené dotazy

1. Jak objednat zboží?

Jako první si vyberete produkt z naší nabídky e-shopu a zvolíte si parametry v konfigurátoru produktu (rozměr, barvu, typ, množství atd.) a kliknete na ikonku „Přidat do košíku”. Vyplníte svoji adresu, způsob doručení i platby a odešlete svoji objednávku. Objednávku také můžete provést telefonicky nebo přes e-mail. Potvrzení objednávky bude odesláno na Vaši e-mailovou adresu. Několik dní před dodáním objednaného zboží Vás budeme informovat o orientačním čase a přesném dni doručení.

2. Jak provést platbu?

Přizpůsobíme se Vám! Platbu můžete provést 3 různými způsoby: při dodání, převodem na účet a kartou online.

3. Jak nakoupit na splátky?

Bohužel v současnosti není možné zakoupit zboží na splátky.

4. Kolik stojí doprava?

Doprava stojí 149 Kč (respektive 69 Kč při objednávkách do 2000 Kč) a při objednávkách od 10000 Kč je zcela zdarma. Vaše spokojenost je pro nás nejdůležitější!

5. Jaká je doba dodání?

Doba dodání dle vybraného typu nábytku. Konkrétní informace ohledně termínu dodání naleznete v popisku u vybraného produktu.

6. Vynesete nábytek?

Zboží doručujeme na Vaši adresu do místa, kam může řidič nejblíže přijet. Naši řidiči nejsou povinni vynést nábytek. Z tohoto důvodu doporučujeme klientům zajistit si dostatečný počet lidí potřebný k převzetí nábytku od našeho řidiče a k následnému vynesení do domu nebo bytu.

Placenou vynášku je však možné si přiobjednat. Při vytváření objednávky si ve spodní části formuláře stačí zaškrtnout možnost „Mám zájem o nacenění vynášky“ a naši operátoři Vás po následném nacenění budou kontaktovat s nabídkou této služby.

7. Nabízíte montáž nábytku?

Ke každému zakoupenému produktu obdržíte jednoduchý a přehledný návod ke složení, podle kterého vybraný nábytek jednoduše složíte.
Službu montáže nabízíme přes našeho přepravního partnera. Služba má složitější výpočet, protože je nutné v kalkulaci počítat patra, typ a cenu zboží, které se montuje. Stačí když nám uvedete do objednávky poznámku, že máte zájem o montáž a budeme Vás sami kontaktovat. Tuto službu je nutné spolu s objednávkou platit předem, přepravce bohužel nepřijímá možnost platby na místě.

8. Na co si dát pozor?

Na kontrolu zboží. Při objednání i převzetí zboží je důležité pečlivě zkontrolovat, zda vybraný produkt má správné parametry a zda barva a typ nábytku odpovídají Vašim požadavkům. Pokud zboží nesplní Vaše požadavky, můžete ho vrátit.

9. Jaká je záruční doba?

Na veškerý zakoupený nábytek v obchodě Mirjan24.cz je záruka 24 měsíců.

10. Co znamená vrácení zboží v termínu 14 dní?

Pokud nebudete se zakoupeným zbožím spokojeni, máte k dispozici 14 dní během kterých nás musíte informovat o vrácení zboží a odeslat objednané zboží zpět k nám. Stačí vyplnit odstupovací formulář (dostupný zde: Odstoupeni_od_smlouvy_form.pdf) a zaslat nám jej emailem na adresu info@mirjan24.cz. Následně odešlete zboží na adresu našeho skladu v odstupovacím formuláři.

Vrácený produkt by měl být pečlivě zabalený a zabezpečený. Vrácený nábytek nesmí nést žádné stopy používání, nesmí být poškozený a ani smontovaný.

11. Jak reklamovat nábytek?

Pro podání reklamace doporučujeme použít náš formulář, který je dostupný zde: https://www.mirjan24.cz/content/169-reklamace. Pokud by se Vám nepodařilo jej vyplnit můžete nám napsat i zde na email info@mirjan24.cz. Připojte k reklamaci, pokud je to možné, fotografie reklamovaného zboží, pomůže nám to lépe porozumět dané situaci a tak zvolit nejrychlejší způsob vyřízení reklamace.

Před převzetím a zaplacením zásilky si prosím důsledně prohlédněte zboží. V případě, že přepravní obal je viditelně poškozen, sepište s řidičem reklamační protokol nebo zapište všechny skutečnosti do předávacího protokolu. Následně nás prosím o této situaci informujte.

V případě reklamace mechanického poškození, které nebylo možné zjistit ihned při převzetí zboží, je kupující povinen uplatnit tuto reklamaci okamžitě po převzetí zásilky. Pozdější reklamace mechanického poškození není možné uznat.

Nezapomeňte si také zkontrolovat počet balení a tento počet zapište do přepravního listu, který podepisujete při přebírání zásilky. Toto je nezbytné pro případ, pokud by nebyla dodána některá součást celku.